We mogen weer! Ben jij ook weer aan boord?

7 augustus 2022 - Arnhem, Nederland

Hallo lieve mensen,

Het is 3 jaar geleden alweer…  -gingen toen op 7 augustus naar Martha’s Vineyard-, schreven wij ‘the newly weds’ elke dag een stukje voor het honeymoon dagboek.

Dit is ons erg goed bevallen!
Het was superleuk om de teksten later ook in het fotoboek te verwerken, jullie reacties te zien èn we hebben er samen heel veel lol aan beleefd om alles zo op te schrijven. Het ‘lang in de rij staan’ wordt ineens een prachtverhaal voor een blog. ‘Stewardess Antje met zonder kennis en kunde in het vliegtuig’ is dan toch wat minder eng.

Anyway, dit jaar gaan we de andere kust van de USA bezoeken! Uiteraard gaan we dit ook weer vastleggen. Voor onszelf, maar als jij ons weer wil volgen dan vinden wij dat heel leuk en ben je van harte welkom!! Liever toch niet, no problem, laat het ons weten, dan halen we je van de mailinglist af.

Om je een idee te geven waar je ‘ja’ tegen zegt:

• Ontzettend leuk geschreven verhalen (al zeg ik het zelf 😂)
  • Foto’s en filmpjes om de boel op te leuken

We zijn vanaf 21 augustus tot 9 september onderweg en reizen van Las Vegas naar Los Angeles. Onderweg doen we onder andere the Grand Canyon aan, Death Valley, San Francisco en gaan we over the Pacific Highway richting LA.
Last, but not least: you’ll say to us! Buurman en Buurman, the Aaldering-Reulen family, dat never-a-dull-moment stel, het ‘hij verzint het en zij schrijft het op’-stel. Die.

Voor jullie allemaal: een fijne vakantie als je weg bent of nog gaat en voor iedereen die alweer terug is, geniet thuis van het mooie Nederland.

Alwin en Cécile

1. Stephanie:
    7 augustus 2022
    Leuk!!! Ik lees weer mee! Gaan jullie ook met een helikopter door de Grand Canyon?
  2. Alwin en Cécile:
    7 augustus 2022
    Helemaal goed!
    Nee, we gaan deze keer geen helikoptervlucht doen.
  3. Bas Voorzanger:
    Yes 👏🏻 I’m in…
  4. Inge:
    Ik kijk er naar uit 😃
  5. Afke Roukens:
    8 augustus 2022
    Ha Luitjes, ik reis zeker met jullie mee. Ik heb dezelfde reis een paar jaar geleden gemaakt, echt geweldig. Jammer dat jullie niet naar Bryce Canyon gaan, is werkelijk prachtig. Death valley ben ik niet geweest, schijnt tegen te vallen en vanaf Vegas een flink stuk rijden. Geniet er van!!! Dikke X uit Weesp :-)
  6. Alwin en Cécile:
    8 augustus 2022
    Leuk dat jullie allemaal weer meereizen met ons :-)
    @Afke, ik heb "het rondje" 10 jaar geleden al een keer gedaan en ben toen ook in Bryce Canyon geweest. Inderdaad prachtig! Het werd deze keer óf weer Bryce óf Zion en toen hebben we voor het laatste gekozen. Schijnt ook fantastisch te zijn. Death Valley wordt voor mij de 2e keer. De 'sightseeing' is prima voor het einde van de middag als het minder warm is en we komen er langs vanuit Las Vegas richting Sequoia. Alwin verheugt zich op van die lang uitgestrekte wegen en ik herinner me dat je die op dit stuk hebt. Dat je met gemak 15km vooruit kunt kijken. Mocht iemand nog tips hebben op andere plekken: graag!!! We hebben er in elk geval zin in. Voor mij wordt het sommige dingen dubbel en ik ga ook weer nieuwe dingen zien. Zo gaan we deze keer naar the north rim van de Grand Canyon ipv. het 'standaard' zuiden. Hierdoor kunnen we helaas geen helikoptervlucht doen, maar het is wat het is ;-)
  7. Marko Dijkstra:
    8 augustus 2022
    Hi Alwin en Cecile, leuk om jullie weer te volgen.
  8. Lies:
    14 augustus 2022
    Ik ga jullie met heel veel plezier volgen. Fijne tijd!! En geniet!!
  9. Margret:
    18 augustus 2022
    Leuk om jullie weer te volgen!
  10. Jos:
    21 augustus 2022
    Leuk, we gaan jullie weer volgen!!